Gyermekvállalás után is érdemes lazítani - a csed kalkulátor 2024 megmutatja mennyiért
Marketing, 2024.03.07.
Miért működik a személyes márkaépítés masszázsszalonoknál, és milyen gyakorlati lépéseken keresztül lehet ezt megvalósítani?
Hogyan emelhet ki az összes többi piaci szereplő közül a személyes márkaépítés akkor, ha masszázsszalont vezetsz? Mik a márkád építésének a leghatékonyabb eszközei? Milyen megtérülést ígér a személyes márkaépítés egy masszázsszalonnak, és mennyit kell várni az eredményekre?
Ezeket a kérdéseket fogjuk egytől egyig megválaszolni a bejegyzésben.
Képzeld el, hogy a vendégek nem kizárólag az alacsony ár, vagy a kedvező elhelyezkedés miatt választják a masszázsszalonodat. Sőt, a nálatok kapott kifogástalan kezelések és az elsőrendű bánásmód miatt hajlandók akár a piaci árnál többet is fizetni, alkalmanként a fél városon átautózva.
Ez a megnyugtató státusz valósítható meg a tudatosan kivitelezett személyes márkaépítéssel. Így nemcsak egy lesztek a környéken működő átlagos masszázsszalonok között. Ti lehettek a piac legkedveltebb szereplője, akiknél a naptár csak úgy roskadozik a foglalásoktól.
Már csak az a kérdés, hogyan is navigálhatod el ebbe az idilli állapotba a masszázsszalonodat?
Első körben az ideális vendég karakterének a felvázolása, vagyis a buyer persona megalkotása javasolt. Aztán ehhez mérten tudtok ötletelni azon, hogy a masszázsszalon leendő látogatóit hol és miként tudjátok megszólítani.
Leginkább az edukatív és a vizuális tartalmak tudatos kombinálása vezethet eredményre, rövidebb szövegekkel, ízléses vizuális tartalmakkal és mindenekelőtt a videós formátum preferálásával.
Masszázsszalonként személyes márkaépítés céljából a minőségi Facebook és Instagram jelenlét majdhogynem kötelező, ahol a minőségi tartalmakra fókuszálva előbb utóbb termőre fordulhat a sok-sok befektetett munka.
A személyes márkaépítés masszázsszalonok esetében sem egynapos történet. Szükséges hozzá egy alapos tervezés, a kidolgozott folyamatok módszeres végrehajtásával, és egy nagy adag türelemmel egyetemben.
Akkor is bízni kell a megtérülésben, amikor néhány hét után még nem látszik a megtérülés. Ez egy hosszabb távra szóló játék, viszont a beletett munka és kitartás busás megtérülést eredményez.
Többé nem kényszerültök árversenybe, és nem jelent majd hétről hétre ádáz küzdelmet új vendégeket behozni az üzletbe. A személyes márkaépítésnek köszönhetően nektek lesznek a legjobb visszatérő vendégeitek, ráadásul pluszban még a jó híreteket is terjesztik.
A legjobb, hogy a személyes márkaépítés valójában kellemes folyamat. Összekovácsolja és fejleszti a csapatot, az első sikerek után pedig az egész folyamat öngerjesztővé válik.
Ha szeretnéd a marketinged fejleszteni, YouTube csatornát indítani, felépíteni a személyes, szakértő márkádat, kérj díjmentes konzultációt partnerünktől:
dr. Kovács T. Lóránt
További Masszázs magazin cikkek
Gyermekvállalás után is érdemes lazítani - a csed kalkulátor 2024 megmutatja mennyiért
Marketing, 2024.03.07.
Fiatalok körében is gyakoriak az ízületi panaszok
Gyógyító terápiák, 2023.02.22.
Kristályterápia
Kristályterápia, 2018.01.29.
Fogyj MiaoMei masszázzsal!
Masszázs újdonságok, 2018.01.29.
Aromaterápia
Gyógyító terápiák, 2018.01.29.
Mi is a wellness és miért jó?
Wellness, 2018.01.29.
Frissítő arcmasszázs
Gyógyító terápiák, 2018.01.29.
Hogyan kell meditálni?
Meditáció, 2018.01.29.